NASZ NOWY TABLETOWY

KLIKNIJ W OBRAZEK
KLIKNIJ W OBRAZEK

A TAK SIĘ ZACZĘŁO

Jak zwykle przez przypadek trafiło mi się na blog p. Joli Okuniewskiej http://tableciaki.blogspot.com/, która to razem ze swoimi uczniami zajęła I miejsce w europejskim konkursie Etwinning. W nagrodę wszyscy otrzymali tablety. Byłam zachwycona, jak uczniowie pracują, jak łatwo można pobrać aplikacje, jak dużo można zdziałać.

Marzyłam... Okazało się, że Święty Mikołaj wielu moich uczniów obdarował właśnie takim prezentem!!! I moje marzenia się spełniają!!! Mamy tabletowe czwartki. 

Blog p. Joli pt. "TABLESZYT W OKŁADCE W MOTYLE" - to mój numer 1 - TIKowa "biblia"- stamtąd czerpię inspirację. Zciągam wszystkie polecone aplikacje, testuję je i moja córcia (chociaż gimnazjalistka, mówi że są FAJNE - wszystkie). Przygotowując zajęcia z pierwszaczkami zwracam uwagę na stopień trudności aplikacji. Na razie wykorzystujemy proste do edytowania tekstów i zdjęć, aplikacje Zondle i LearningApps. O kodach QR  nie mogę zapomnieć. Chwila, gdy pojawia sie na tablicy jest piękna - skupienie, cisza, "piknięcie", uśmiech i wreszcie pokazuje się zadanie. 

Nie wszyscy uczniowie mają tablety. Nie szkodzi. Pracujemy w parach. Rodzice są zadowoleni. Na początku byli nieco zaskoczeni i zdziwieni, jedak dzieciaczki opowiadając z wypiekami na polikach o naszych tabletowych czwartkach, naprawdę przekonują. Miło jest otrzymać wiadomość smsową i telefoniczną, typu "cieszę się, że córka ma tabletowe czwartki", "pani Olu, mój syn mnie w domu uczy. Umie więcej niż ja." I tym sposobem poszerza się grupa właścicieli tabletów. 

DLACZEGO WARTO:

- uczniowie są zmotywowani, niezwykle aktywni, nikt się nie nudzi, 

- mówimy o mobilności - pracować możemy wszędzie (w sali, w muzeum, w parku, na wycieczce), 

- można stosować urozmaicone zadania, 

- mała liczba urządzeń nie przeszkadza - stosujemy pracę w grupach lub w parach (dzieci rozwijają umiejętność pracy w grupie, uczą się komunikować, słuchać, współpracować, uczą się odpowiedzialności - przy okazji są realizowane cele edukacji obywatelskiej), 

- oczywiście uczniowie podnoszą swe umiejętności w zakresie technologii, 

- nie ma nudy - każda lekcja jest inna i ciekawa.

"WIELKIE OTWARCIE" TABLETOWYCH CZWARTKÓW

Dzisiaj (9 stycznia) po raz pierwszy przynieśliśmy tablety do szkoły. Bardzo sie cieszyliśmy, bo nie wszyscy uczniowie mogą w szkole korzystać z nowoczesnych technologii!!! Wspólnie ustaliliśmy regulamin korzystania z tych urządzeń (nie mogliśmy go zapisać, bo nie znamy jeszcze wszystkich liter). Obiecaliśmy przestrzegać zasad ustalonych podczas zajęć. Tata Zofii podłączył nam wi-fi i zabraliśmy się do dzieła czyli... uczyliśmy się, jak tablecik podłączyć pod szkolny internet. A potem korzystaliśmy z programów graficznych. Najpierw było rysowanie. Zrobiliśmy "cudowności". Potem na ekranach zapisywaliśmy działania matematyczne, porównywalismy liczby, wykonaliśmy schemat wyrazów z podziałem na spółgłoski i samogłoski. I trochę nas to dziwiło, że do tylu zadań wykorzystaliśmy tylko aplikację graficzną. Korzystając ze skanera kodów odczytaliśmy zadanie 1, zaszyfrowane w kodzie QR. Przepisaliśmy je do zeszytu. Oj, lekcje z tabletami były wspaniałe!!!

LICZYMY - WYNIKI WIDZIMY

Najpierw nasza pani założyła sobie konto nauczycielskie w programie http://m.socrative.com/student/#joinRoom. Zrobiła dla nas quizy. My wykorzystaliśmy aplikację Socrative Student. To był pokój nauczycielski on line. Wpisaliśmy numer tego pokoju i się zaczęło!!! Zostaliśmy podzieleni na grupy (losowy wybór komuptera) według kolorów. Dodawaliśmy i odejmowaliśmy, wybieraliśmy prawidłową odpowiedź, a wyniki były od razu widoczne na tablicy - wskazywały je kolorowe rakiety!

Tego dnia wykorzystaliśmy też inną stronę do utrwalania matematyki http://quizzes.cc/math-quizzes.php. Po wpisaniu przez nas obliczeń, pojawiały się wygenerowane prawidłowe wyniki. Kto źle wykonał obliczenia, musiał je  zrobić jeszcze raz, ale w papierowym zeszycie.

 

 

"rakietowe" wyniki naszych matematycznych obliczeń
"rakietowe" wyniki naszych matematycznych obliczeń

ZONDLE W TABLECIKU

Ostatnio wykorzystaliśmy aplikację ZONDLE. Nasza pani założyła nam klasę PATYCZAKI na stronie https://www.zondle.com/publicPages/

welcome.aspx. Na tym portalu robi dla nas gry. Gdy je rozwiążemy, widać nasze wyniki. Przy okazji zbieramy zollary (takie pieniążki). Gdy zdobędziemy maksymalną liczbę punktów z jakiejś gierki, to pani "przypina" nam na indywidualnym koncie odznaki ( są one widoczne tylko na tabletach). Zondle jest fajne, bo to każdy z nas decyduje o wyborze rodzaju gry - latające jajka, kosmos, zbijanie piłeczek, łapanie rybek. Oj, jest tego dużo!!! I jeszcze jedna zondlowa niespodzianka - gry na komputer i na tablet są inne (chociaż zadania te same). 

Właśnie dzisiaj utrwalaliśmy dodawanie dwóch i trzech liczb w zakresie 10 i szukaliśmy brakującej liczby. Takie ćwiczenia matematyczne można zrobić w książkach i zeszytach. Można też w tablecie  - są tam dla nas "nagrody" za dobre rozwiązania. 

 

PIERWSZA ZASADA ORTOGRAFICZNA

Zaczęliśmy od zeskanowania kodu QR, który zaprowadził nas na stronę http://learningapps.org/Czekała na nas gra (jest zamieszczona nad tekstem). Utrwajając litery i czytając ze zrozumieniem imiona  chłopców i dziewczynek, odkrywaliśmy pola układanki.  Po prawidłowo wykonanym zadaniu pojawiła się plansza z pierwszą zasadą ortograficzną "IMIONA PISZEMY Z WIELKIEJ LITERY".  Chwilę później pracowaliśmy z aplikacją LetsDraw. Każdy musiał zapisać kilka imion (oczywiście z wielkiej litery). Dokument zapisaliśmy w galerii. Edytowaliśmy zdjęcie - dodawaliśmy ramki, zmniejszaliśmy i powiększaliśmy - i tak powstały ortograficzne plakaty. Zajęcia były SUPER!

O TABLETACH RAZ JESZCZE - MOCNE ARGUMENTY ZA!

Króciutko, ale zwięźle i na temat o moblnej edukacji -

wypowiedź p. Lechosława Hojnackiego (metodyka zdalnego nauczania, najnowszych metod i technologii edukacyjnych).  

 

 

Nauczyciele -"TIKacze", "klikacze", Superbelfrzy, zwolennicy

e-nauczania spotkali się w Pszczynie (5 lutego) na konferencji pt. "W stronę cyfrowej szkoły". Jednym z tematów był TABLET w szkole. Super nauczyciel p. Jola Okuniewska mówi, że "Tablet należy traktować jak wyposażenie piórnika. Wykorzystywać go tak samo często, jak inne przybory w piórniku. Tablet niekiedy może zastąpić podręcznik, kartkę papieru, czy notatnik. Jest też studiem nagrań i aparatem fotograficznym.Szybko się uruchamia i już po chwili jest gotowy do pracy w każdych warunkach - w szkole i poza szkołą" (cyt. ze strony http://tableciaki.blogspot.com/). 

 

Nasz blog PATYCZAKI-TABLECIAKI został przedstawiony jako przykład, że tablety w szkole mogą być wykorzystywane nawet przez pierwszaczków (http://belferka1.blogspot.com/2014/02/

relacje.html). Cieszę się ogromnie. I dziekuję p. Joli jeszcze raz. To "matka chrzestna" moich Patyczaków-Tableciaków. 

 

Wykonałam "próbkę" apki do robienia komiksów. Super! Świetnie się bawiłam.
Wykonałam "próbkę" apki do robienia komiksów. Super! Świetnie się bawiłam.

TROCHĘ SPÓŹNIONA WALENTYNKA

Wykorzystaliśmy aż 2 aplikacje. LetsDraw - napisaliśmy życzenia. Potem plakat edytowaliśmy w Instashape. Dodaliśmy ramki i tło. Mieliśmy wiele możliwości, dlatego trochę to trwało. A potem spore wyzwanie. Po raz pierwszy wysyłaliśmy dokument mailem do pani Oli. Fajne było to, że pani otworzyła swoją pocztę i widzieliśmy, jak przychodziły nasze maile. W ten sposób zrobiliśmy piękne kartki walentynkowe (spóźnione z powodu ferii). Tworząc Walentynkę nie zapomnieliśmy o zasadzie pisowni imion z wielkiej litery. 

Ta Walentynka dotarła mailem do mnie już po południu. Myślałam, że ktoś nie wysłał. A to od Zosi dla mnie - dziękuję!

WSPANIAŁY PRZYKŁAD WYKORZYSTANIA NOWOCZENEJ TECHNOLOGII

O TYM, JAK ŁATWO ZROBIĆ KARTKĘ O SOBIE DO KLASOWEGO ALBUMU

Bardzo nam sie podobał filmik zrobiony przez panią Olę. W aplikacji PIC COLLAGE zrobiliśmy kartkę o sobie.

Na zajęciach dowiedzieliśmy się czym jest kolaż i poznaliśmy jego przykłady w plastyce i fotografii. Nasza praca to połączenie tekstu, zdjęcia i ozdobnych naklejek.  Na razie jest pokaz zdjęć (czekamy na prace 4 kolegów). Pani powiedziała, że zrobi z tego e-album. Fajnie!

EKOLOGICZNIE W KOMIKSIE

Zrobiliśmy cudowny komiks, w aplikacji Comics Head Lite. Ponieważ rozmawialiśmy o ochronie środowiska, o sposobach ratowania naszej palnety - taka właśnie tematyka. Aplikacja jest łatwa, chociaż ma dużo ikonek. Nasze hasła to takie krótkie rymowanki, jednak je zapisać bez błędów nie było łatwo. Na szczęście wszystkim się udało!

Tak sie dzieciom spodobała aplikacja, że Pawełek i Marysia zrobili dodatkowe komiksy. Fajne!

EKOLOGICZNI POŻERACZE

Podsumowaniem tygodnia zajęć o ekologii było wykonanie przez nas pożeraczy wszystkiego niepotrzebnego. Żeby się pięknie prezentowali w towarzystwie innych stworków wykorzystaliśmy aplikację PicsArt

GŁÓWKA PRACUJE!

Kolejny tabletowy czwartek, to wykorzystanie aplikacji rozwijających logiczne myślenie tangram hd i block puzzle. Tangram - bardzo stara chińska układanka, tylko 7 klocków, a kombinacji tysiące. Oj, nie było łatwo, ale daliśmy radę!

Tablety wykorzystaliśmy też do zrobienia zdjęć lub filmu z prezentacji pani Oli. Te zwierzaczki były takie słodziutkie, że musieliśmy je udokumentować.

ZAPAMIĘTAJ!

Znajomość numerów alarmowych jest bardzo ważna, bowiem możemy poinformować odpowiednie służby o wypadku, pożarze czy poważnej chorobie. Pani Ola powiedziała, że kiedy będziemy musieli zadzwonić pod jakiś numer alarmowy to należy się przedstawić, podać przyczynę, i najważniejsze adres. Jeśli nie wiemy na jakiej ulicy jesteśmy, musimy znaleźć duży obiekt i go opisać np. sklep Tesco, kościół, blisko pomnika. To ratownikom, strażakom i policjantom bardzo ułatwi odnalezienie miejsca!!! Do wykonania plakatów wykorzystaliśmy znana już aplikację Pic Collaqe. 

PORADNIK OPIEKUNA ZWIERZĄT

Ostatnio rozmawiamy często o zwierzętach domowych i tych, którym grozi wyginięcie (to nasz projekt webquest). Niezależnie czy są to nasi domowi pupile czy mieszkańcy zoo - o zwierzątka należy dbać. Dlatego wykorzystaliśmy naszą ulubioną aplikację Pic Collage do zrobienia stronek. Potem pani Ola wykonała książeczkę w programie calameo

Książeczka gotowa, a dopiero dostałam maila od Pawełka. Oto Jego rada. 

KOLEJNY CIEKAWY CZWARTEK Z TABLETEM

Uwielbiamy aplikację KAHOOT. Dlatego pani Ola zrobiła dla nas quiz o bohaterach bajek. Potem tablecik posłużył nam do samodzielnego rozwiązywania gry LearningApss o wielkanocnych tradycjach. Musieliśmy czytać tekst z uwagą, by dobrze rozwiązać zagadki. Następnie zeskanowaliśmy kod QR, który poprowadził nas do edukacyjnej strony - wykonywaliśmy obliczenia na dodawanie i odejmowanie. Fajne było to, że można było wygenerować poprawne i błędne obliczenia. 

NOWE ODKRYCIE ZONDLE

Te zajęcia pokazują cudowną współpracę komputera i programu chmurowego oraz tabletów. 

Zondle ma swoją aplikację na tablety. Natomiast wykorzystując stronę internetową zondle.com/play uczniowie grają on line - widzą swe odpowiedzi. Zalogowałam się na swoim koncie w komputerze, wybrałam grę, otworzyłam ją na platformie w wersji zondle beta. Uczniowie najpierw zeskanowali kod QR do ww strony. Wpisali  numer gry oraz swoje loginy z Zondle. Dzieciom na tabletach pokazały się tylko 3 kolorowe figury. Więc i podzielność uwagi musiała być, by zerknąć na tablicę interaktywną i zawarte odpowiedzi. Podczas każdej odpowiedzi na pytanie pojawił się procentowy pasek odpowiedzi poprawnych i błędnych. Dzieci widziały i wiedziały, czy ich odpowiedź była poprawna czy nie. Aż tu nagle... koniec gry, choć to dopiero było 6 pytanie. Brak połączenia z internetem. Zdarzyło sie nam to pierwszy raz. Podobała się dzieciom ta strona. Obiecałam ją wykorzystywać na zajęciach. Na razie raczej do zadań matematycznych, bowiem wpisując polskie wyrazy, zdania jakieś "dziwy językowe" się pokazują. 

MAGICZNE KLOCKI PLICKERSA

To dopiero nowość! Każdy dostał swój klocek. Nie ma takiego drugiego! Na każdym rogu klocka jest numer ucznia z dziennika (bo pani Ola założyła klasę w programie PLIKERS), na każdym boku klocka jedna z liter A, B, C, D. I dziś wysłuchaliśmy wiersza Jana Brzechwy, a potem odpowiadaliśmy na pytania. Musieliśmy wybrać jedną poprawną odpowiedź i unieść klocek poprawną odpowiedzią do góry. A pani Ola chodziła z tabletem i przez alikację PLICERS skanowała klocki. I w komputerze widać nasze odpowiedzi. Musieliśmy bardzo uważać przy podnoszeniu klocków, by sie nie pomylić z odpowiedzią. I nie mogliśmy zerknąć na klocek kolegi, bo...każdy jest inny!!!

PRZYGOTOWANIE DO SPRAWDZIANU

Ponieważ przygotowujemy się do sprawdzianu z matematyki - był trening. Do obliczeń wykorzystaliśmy aplikację z kostkami. Potem kod QR przeniósł nas do aplikacji Zondle beta. Tam czekała na nas gra matematyczna "Ile pieniędzy miałeś w skarbonce przed zakupami?". 

DZIWNE MAPY

Pani Ola powiedziała nam, że często uczniowie nie mogą zdążyć zrobić notatek, ponieważ chcą zapisać wszystko. A to naprawdę trudne. Dlatego ostatnio bawimy sie słowami, skojarzeniami, kalamburami, by w przyszłości umieć robić krótkie notatki MAPY MYŚLOWE. Wykorzystaliśmy do tego aplikację SchematicMind. Każdy z nas miał jeden główny wyraz. Nasze zadanie polegało na znalezieniu i wpisaniu wyrazów, które kojarzą się z: kotem, piłką, kałużą i zimą, psem, lalką...  Po wykonaniu mapy musieliśmy zrobić zrzut ekranu, bowiem ta aplikacja nie zapisywała zdjęcia w galerii. I to był kłopot. Każdy z nas ma prawie inny tablet i inaczej robi się zrzuty. Niektórym się udało i wysłali pracę mailem do p. Oli. 

Pani Ola znalazła nam nową aplikację SharpMindMap do tworzenia map. I w tej możemy zapisywać nasze obrazy. Zbliżamy się do końca naszego projektu webquest. Nasze mapy myśli przedstawiają najważniejsze informacje o wybranych gatunkach zagrożonych wyginięciem. 

ORTOGRAFICZNE PUZZLE

Poznaliśmy kolejną zasadę ortograficzną dzięki ułożeniu na tablecie fajnych puzlli. Zeskanowaliśmy kod, który nas do nich poprowadził. Na koniczynce były zapisane wyrazy z "rz". I sami doszliśmy do wniosku, że wymienia się na "r". Poterm było oczywiście Zondle Beta, czyli pani na kompie, my na tabletach. W grze matematycznej utrwalaliśmy umiejętności matematyczne (kalendarz, zegar, pieniądze). 

ortograficzne serce z "rz" wymiennym - klik
ortograficzne serce z "rz" wymiennym - klik

CHMURKA Z WYRAZAMI

Poznalismy bardzo łatwą, ale kolorową aplikację Text Art, dzięki której można zrobić wyrazową chmurkę, a kształt tej chmurki "napacać" palcem na ekranie tabletu. W wersji free tej aplikacji można dodać tylko 3 wyrazy. Wykorzystaliśmy apkę do przedstawienia /opisania bohaterów spektaklu "Ania z Zielonego Wzgórza", który zobaczyliśmy w Poznaniu. 

ENCYKLOPEDIA W TABLECIE

Dziś byliśmy na łące! Przeniosła nas tam aplikacja Szlakiem Przyrody. Zawiera w sobie opisy czterech ekosystemów: las, jezioro, łąka, park. Ostatnio rozmawialiśmy o zwierzętach na łące, dlatego postanowiliśmy wykorzystać tą aplikację. Czytaliśmy informacje o ptakach, płazach, gadach i małych zwierzętach. Oglądaliśmy zdjęcia. Stworzyliśmy kartkę o wybranym przez nas zwierzątku, zrobiliśmy rysunki i  piękną planszę o mieszkańcach łąki. 

Aplikacja 2048 pozwoliła nam poćwiczyć logiczne myślenie i spostrzegawczość. Stwierdziliśmy, że jest bardzo wciągająca. Tak bardzo, że rodzice też mieli niezłe wyniki!!!

Dzięki grze planszowej "Ortograficzny tuzin" utrwalaliśmy liczenie w zakresie 12, wiemy, co to znaczy tuzin,  poznawaliśmy  pisownię nowych wyrazów. Kostki były w tableciku. 

ePREZENT DLA RODZICÓW

Zbliża się Dzień Rodzica - impreza w naszej klasie. Do wykonania 2 laurek wykorzystaliśmy aplikację Pizap. Niestety, pobraliśmy ją jednorazowo, bowiem jest bardzo duża (ponad 100MB). Jest naprawdę bardzo prosta i intuicyjna w obsłudze. Wybraliśmy gotowy collaque. W domu każdy z nas miał wykonać zdjęcie rodziców i zapisać w galerii. Zdjęcie dodaliśmy do pięknych ramek. Ozdobiliśmy naklejkami i wpisaliśmy krótki tekst w chmurki. Obie prace wysłaliśmy mailem do p. Oli, która zrobi prezentację. Wspólnie obejrzymy ją podczas klasowej uroczystości. Tu prezentujemy same laurki, a prezentacja w zakładce klasowe wydarzenia semestr II. 

PRZEDSZKOLAKI TEŻ TABLECIAKI!

29 maja odwiedziły nas sześciolatki z przedszkola Nr 12. Niedługo będą naszymi szkolnymi kolegami! Zajęcia zaczęliśmy od gry w kolory, którą rozwiązaliśmy na tablicy interaktywnej. Paniom nauczycielkom tak się podobało, że układały ortograficzne puzzle! A potem niespodzianka - mieliśmy "odwróconą lekcję" - czyli to my byliśmy nauczycielami naszych gości. Wytłumaczyliśmy kolegom matematyczną aplikację Kindergarten Kids Math. Zadania rozwiązywali bezbłędnie. Potem otworzyliśmy aplikację Zondle. Tam czekały na dzieci dwie gry, przygotowane przez panią Olę. Przedszkolaki dzieliły wyrazy na sylaby oraz rozpoznawały liczby. Każdy mógł wybrać sobie jedną z kilku wersji gry. I było tak fajnie, że nie słyszeliśmy dzwonka! (wcale nie było głośno, ale tak byliśmy zaangażowani...)

KOMIKS STWÓRZ!

Moi Drodzy - ja też się ciągle uczę. Teraz biorę udział w kursie tworzenia komiksów. Oto moje obrazki wykonane w programie toondoo:

Tworzenie komiksów wydaję się proste, ale... jeśli aplikacja ma tyle możliwości dodawania tła, osób, twarzy i akcesoriów - to trudne! Wykorzystaliśmy apkę Comics Meme Creator  i każdy z nas zrobił króciutką historyjkę. Sami wybieraliśmy postaci, dodawaliśmy akcesoria, dymki i krótkie dialogi. Zadanie nie było łatwe, ale świetnie sobie poradziliśmy. 

 

Czasami są w tekście drobne błędy, przepraszamy. 

 

Ortoszyfry w szyfroszytach!

Nasza pani ciągle nam powtarza, że ortografia wcale nie musi być trudna. Poznaliśmy jej zasady według metody kolorów Ortograffiti. Teraz czas na ortoszyfry. Każdy z nas otrzymał kartkę z kilkoma wyrazami, w których była jedna trudność. Korzystając z aplikacji QR Droid, zakodowaliśmy te wyrazy jako zwykły tekst, dodaliśmy etykietę z trudnością i wysłaliśmy mailem. Pani Ola zgromadziła kody w folderze ORTOSZYFRY, a jeden z nich wydrukowała. Następnego dnia w specjalnych zeszytach-szyfroszytach wkleiliśmy jeden kod, zeskanowaliśmy i przepisaliśmy wyrazy z "ó". Tak się zastanawialiśmy - wyrazy zajęły nam trzy linijki w zeszycie, a kod to malutki kwadracik! Ortoszyfry w szyfroszytach będą czekały na nas po wakacjach. To fajny sposób na ortografię!!!

Jedna zapałka

Od dawna znane są logiczne zapałczane łamigłówki. Zadania polegają na przełożeniu wskananej liczby zapałek, by działanie było prawdziwe. Zaczęliśmy od ułożenia działania z patyczków. Wtedy zrozumieliśmy, na czym polega łamigłówka i dopiero wykorzystaliśmy aplikację łamigłówki z zapałkami. Niektórzy z nas doszli do poziomu 7 i 8, musieli przekładać już dwie zapałki. Główka pracuje!!!

Wakacyjne oferty

Dziś tabletowy poniedziałek, nie czwartek. Zajęcia tak bardzo lubimy, że je przenieśliśmy, bo akurat w czwartek jest dzień wolny - Boże Ciało.  Za 11 dni wakacje. Rozmawialiśmy o naszych wakacyjnych marzeniach i rodzinnych wyjazdach. Oglądaliśmy przyniesione przez nas oferty różnych biur podróży. Czytaliśmy informacje zawarte w folderach i na plakatach. Zuważyliśmy, że powtarzające się informacje to rodzaj wypoczynku, termin, numer telefonu kontaktowego i cena. Potem przystąpiliśmy do tworzenia plakatów, oferujących letni wypoczynek. Wykorzystaliśmy ulubioną przez nas aplikację PicCollage

Nasz pierwszy sondaż nt:

WYKORZYSTANIE TABLETÓW PODCZAS ZAJĘĆ SZKOLNYCH

Pani Ola zrobiła dla nas sondaż. Dotyczył on wykorzystania tabletów jako narzędzia podczas zajęć. Ankietę wypełniamy tylko jeden raz. 

  1. kliknij w SONDAŻ
  2. wybierz jedną z czterech odpowiedzi
  3. chcąc zobaczyć wyniki wszystkich głosujących kliknij w WYNIKI

POŻEGNANIA CZAS...

Jeszcze parę dni i wakacje! Bardzo na nie zasłużyliśmy i czekamy z utęsknieniem! Tak naprawdę, to tablety będą nam służyły i podczas wolnych dni. Zrobimy nimi zdjęcia, może krótki filmik, wakacyjną widokówkę poślemy pani Oli. To był cudownie pracowity rok, a za dwa miesiące znowu się spotkamy w szkole!!!

 

Do zobaczenia po wakacjach!

od września 2014 

mamy nową stronę

Klikankowo

 

strona klasy 

PATYCZAKI

Zespół Szkół Nr 3

w Pile

kontakt

miszabenio@gmail.com

blog - kostki na matmie
blog - kostki na matmie
zondle beta
zondle beta

Z wyjątkiem materiałów

oznaczonych oddzielnie,

treści autorskie tej strony

objęte są Creative Commons

Attribution 3.0 License