SUMDOG

Ale się cieszę. Czytam, szukam i znajduję.

Nowe odkrycie ze strony http://klasoteka.pl/2013/01/23/6360/.

 

Platforma matematyczna  www.sumdog.com. Autorka artykułu

p. Wiesława Kopf przekonuje "Gry zamiast przysłowiowych słupków, czy to nie wspaniałe? Na swojej stronie http://klasoteka.pl/ umieszczam liczne odnośniki do gier matematycznych. Wiele z nich wydaje się bardzo atrakcyjnych, jednak w ocenie dzieci SUMDOG nie ma konkurencji. Sumdog to bezpłatna platforma edukacyjna, na której zamieszczane są bardzo atrakcyjne,  urozmaicone gry, z elementami rywalizacji, z dawką emocji, ale też nie wywołujące nadmiernych napięć. Świetnie sprawdzają się podczas lekcji na tablicy interaktywnej, ale przede wszystkim stanowią wspaniałą alternatywę zabawy przy komputerze w domu, zabawy podczas, której niezauważalnie niemal dzieci  uczą się sprawności rachunkowych.Zakres obliczeń obejmuje program od klasy zerowej do klas gimnazjalnych. Najtrudniejsze zmuszają do wysiłku umysłowego każdego z nas.

 

Platforma w wersji bezpłatnej daje nauczycielowi bardzo wiele.Zalogowanym klasom możemy określić zakres działań dostosowany do ich poziomu, ustalić ilościowe i czasowe zadania, jednocześnie dostosowując je indywidualnie do możliwości każdego ucznia.A i jeszcze konkursy. Z tym ostrożnie, niech nie trwają zbyt długo, bo zapaleńcy osiągają kilkanaście tysięcy obliczeń w ciągu miesiąca !!Wybierając zakres i rodzaj obliczeń, zadanie przydzielone do wykonania przez nauczyciela, lub konkurs, uczeń zawsze gra online z innymi dziećmi z całego świata, lub jeśli zadecyduje z kolegami z klasy. W ostateczności, gdy nikt inny w danym czasie nie zadeklarował wybranej przez nas gry , staje z nami do rywalizacji komputer. Zdarza się jednak to niezbyt często, bo w Sumdoga gra ponad 4 miliony uczniów z wielu krajów.Przed rozpoczęciem gry widzimy awatary swoich przeciwników oraz flagi krajów z których pochodzą. 

 

Awatary do dodatkowa atrakcja SUMDOGA. Aby nasz awatar wyglądał atrakcyjnie i posiadał bogate wyposażenie sportowe, muzyczne oraz odzieżowe, potrzebujemy punktów na zakupy. Zarobione punkty możemy szybko wydać w sklepie kupując tanie gadżety, lub skwapliwie zbierać na drogie, bardziej pożądane dodatki.Podczas zajęć gramy w SUMDOGA często. Zalogowanie się na konto ucznia daje mu możliwość pochwalenia się wyglądem swego awatara przed klasą, ale też zarabiania punktów. Dzieci często komentują awatary swych przeciwników. Jeśli jest bogaty, świadczy to o tym, że gracz dużo gra i nie będzie łatwym rywalem. Gra trwa do 3 minut i kończy się pokazaniem popełnionych błędów i oczywiście wynikami. Mam nadzieję, że zachęciłam do korzystania z tej darmowej możliwości edukacyjnej.

 

Wierzę, że moi uczniowie coraz częściej oprócz flag amerykańskich i angielskich będą widywali flagi polskie obok awatarów swoich przeciwników" (cyt. ze strony http://klasoteka.pl/2013/01/23/6360/). 

 

 

HASŁA I LOGINY SĄ TAKIE SAME JAK NA ZONDLE, KOD NASZEJ SZKOŁY TO patyczaki (pisownia z małych liter)

 

Oprócz działań w grach na SUMDOG będą się pojawiały angielskie słowa:

SMALLEST - NAJMNIEJ (np. 1, 5, 8)

LARGEST - NAJWIĘCEJ (np. 4, 6, 9)

 

 

od września 2014 

mamy nową stronę

Klikankowo

 

strona klasy 

PATYCZAKI

Zespół Szkół Nr 3

w Pile

kontakt

miszabenio@gmail.com

blog - kostki na matmie
blog - kostki na matmie
zondle beta
zondle beta

Z wyjątkiem materiałów

oznaczonych oddzielnie,

treści autorskie tej strony

objęte są Creative Commons

Attribution 3.0 License